wtorek, 29 kwietnia 2014

Czarno-biała F1

SmileLikeKimi jest postacią żyjącą w dwóch światach: świecie Formuły 1 i zupełnie odmiennym świecie ołówków węglowych. Jednak na granicy obu pasji powstaje to, co mam zamiar dziś pokazać. 

Wyszperałam wszystkie prace godne uwagi (tak sądzę) i ułożyłam w swoistą oś czasu. Sama jestem zdziwiona jakie postępy udało mi się wykonać przez zaledwie dwa lata.. zaczynając od kredki, przez ołówki grafitowe, by w końcu bezgranicznie zakochać się w ołówkach węglowych.

Ayrton Senna_kredka Bambino :P_2012
Sebastian Vettel_kredka Bambino_2012
Sebastian Vettel- 2012 WC GP Brazylii_olówek grafitowy_2012 (obrazek poleciał sobie do Milton Keynes wraz z moim listem do RBR i tyle go moje oczy widziały)
Finisz GP Malezji 2013, Sebastian Vettel- zwycięża po słynnej aferze Multi 21_ołówki grafitowe_2013
Ayrton Senna- kask_kredki akwarelowe_2013
Sebastian Vettel_2013
Kimi Raikkonen_2013
Sebastian Vettel_2013
Michael Schumacher_ołówki węglowe_2013
Jaime Alguersuari_ołówki węglowe_2014
Ayrton Senna_ołówki węglowe_2014 
Oto mój najnowszy rysunek (dzisiejszy tj. 29.04.2014), jeden z najbardziej praco- i czasochłonnych przez ogromną liczbę szczegółów... choć dalej nie jestem z niego do końca zadowolona...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz